5 דברים שחשוב לבדוק לפני שמחליטים על מרכז גמילה מתאים

 5 דברים שחשוב לבדוק לפני שמחליטים על מרכז גמילה מתאים


1. עלויות ומחירי הטיפול במרכז הגמילה

לפני שמחליטים על מרכז גמילה מסמים או אלכוהול  עבורכם או עבור יקירכם חשוב לבדוק 3-5 הצעות ממרכזי גמילה שונים . 
מחירי מרכזי הגמילה בישראל נעים בין 10000 ש"ח ל30000 ש"ח והעלויות מובנות בעיקר מאיכות צוות המטפלים , מה המקום מציע מבחינת "פינוקים" [בריכה,חדר כושר, טלויזיות בחדרים וכו...] , והמיקום הגיאוגרפי של מרכז הגמילה.

2. הסמכות והמלצות של מרכז הגמילה

הדבר החשוב ביותר בטרם נכנסים למרכז גמילה ומתחילים את הטיפול הוא בדיקה האם למרכז יש הסמכות ממשרד הבריאות ורישיון מתאים לנהל ולהפעיל מרכז גמילה. יש לבקש רישיונות והסמכות במייל או בפקס בשיחה הראשונה.




3. איכות הצוות של מרכז הגמילה  

דבר נוסף שחשוב לפני שמחליטים על הטיפול במרכז הגמילה הוא בדיקת נתונים על הצוות המטפל וזאת ניתן לעשות באמצעות פגישת ייעוץ מקדימה. רוב מרכזי הגמילה מציעים פגישה ללא תשלום ובעלות חינמית. 

4. תכני הטיפול במרכז הגמילה

בכדי לבדוק האם מרכז הגמילה מתאים לכם או ליקירכם רצוי לבקש חוברת "סילבוס" של תכני הלמידה במרכז הגמילה וזאת ניתן לבקש בפגישת ההיעוץ ללא תשלום , ניתן לעיין בתוכנית היומית של המטופל ומה מציע כל מרכז גמילה ומה בידוליו מן המתחרים.

5. מתקני המרכז גמילה

בדיקה אחרונה שיש לבצע בטרם מקבלים את ההחלטה היא איזה מתקנים מציע המרכז גמילה המיועד היות והעלויות הן לא קטנות ולכן בקשו לעשות סיבוב בתוך מרכז הגמילה , רוב בעלי המרכזים ייענו לבקשתכם ללא בעיה.


לסיכום , בכדי לקבל את הטוב ביותר עבורכם או יקירכם , בדקו היטב לפי סדר הפעולות הנ"ל בטרם בחרתם במרכז הגמילה המתאים ביותר . בהצלחה לנגמלים.לקריאה נוספת על איך לבחור מרכז גמילה לחצו על הקישור מצורף.

מאמר זה נכתב על ידי איתי סממה , אחראי על שיווק באינטרנט במרכז גמילה פרטי "מעבר" בקרית גת 




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

6 קישורים לאתרי המידע הטובים ביותר כעזרה להיגמל מסמים

איך להיפטר מהתמכרות להימורים?